Anodizing parti d'aluminiuhè un trattamentu di superficia cumuni chì aumenta a so resistenza à a corrosione, a durabilità è l'estetica.In a nostra pratica di produzione di lamiera è CNC, Ci sò assai pezzi d'aluminiu chì anu da esse anodizatu, traminduiparti in lamiera d'aluminiuèpezzi d'aluminiu CNC. È qualchì volta u cliente richiede e parti finite perfette senza difetti. Ùn ponu accettà punti di cuntattu ovviamente visibili induve senza rivestimentu anodizatu.
Tuttavia, durante uanodizazione d'aluminiuprucessu, punti di cuntattu o zoni induve a parte vene in cuntattu direttu cù u bracket o u scaffale suspendu ùn pò micca esse anodizatu in modu efficace per mancanza d'accessu à a suluzione di anodizazione. Questa limitazione deriva da a natura di u prucessu di anodizazione è a necessità di un cuntattu senza ostaculi trà a parte è a suluzione di anodizazione per ottene una finitura di superficia anodizzata uniforme è consistente.
Uprucessu di anodizazioneimplica l'immersione di parti d'aluminiu in una suluzione elettrolitica è passà un currente elettricu attraversu a suluzione, creendu una capa d'ossidu nantu à a superficia d'aluminiu. Questa capa d'ossidu furnisce i benefici unichi dialuminiu anodizatu, cum'è a resistenza di corrosione rinfurzata, a durabilità mejorata, è a capacità di accettà a colorazione di tintura.
Tuttavia, quandu i pezzi sò anodizzati cù un supportu o rack, i punti di cuntattu induve a parte entra in cuntattu direttu cù u supportu sò protetti da a suluzione di anodizazione.. Per quessa, sti punti di cuntattu ùn sò micca sottumessi à u listessu prucessu di anodizazione cum'è u restu di a parte, risultatu in spots o marche dopu anodizazione.
Per risolve stu prublema è minimizzà a visibilità di i punti di sospensione, deve esse cunsideratu attente à u disignu è a piazza di i brackets di sospensjoni, è ancu e tecniche di finitura dopu l'anodizazione.A scelta di supporti di sospensione cù una superficia minima è una piazza strategica pò aiutà à riduce l'impattu di i punti di cuntattu nantu à l'apparenza finali di a parte anodizzata. Inoltre, i prucessi post-anodizazione, cum'è a lucidatura ligera, a lucidatura, o mudificazioni di anodizazione lucali ponu esse aduprati per riduce a visibilità di i punti di pendu è ottene una finitura di superficia anodizzata più uniforme.
U mutivu perchè i punti di cuntattu ùn ponu micca anodizzati durante u prucessu di anodizazione d'aluminiu hè duvuta à l'obstruczione fisica causata da u supportu o scaffale. Implementendu strategie di cuncepimentu è di finitura pensate, i pruduttori ponu minimizzà l'impattu di i punti di cuntattu nantu à a qualità generale è l'apparenza di e parti d'aluminiu anodizatu.
U scopu di questu articulu hè di scopra a selezzione di supporti di sospensione anodizzati, strategie per minimizzà i punti di pendu è tecniche per assicurà una superficia anodizzata perfetta.
Sceglite u supportu di sospensione ghjustu:
Quandu sceglite un supportu di sospensione anodizatu, hè impurtante cunsiderà i seguenti fatturi:
1. Compatibilità Materiale: Assicuratevi chì u supportu di sospensjoni hè fattu da un materiale chì hè cumpatibile cù u prucessu di anodizazione, cum'è titaniu o aluminiu. Questu impedisce ogni reazzione avversa chì pò influenzà a qualità di a superficia anodizzata.
2. Design è Geometria:U disignu di u supportu di sospensjoni hè sceltu per minimizzà i punti di cuntattu cù a parte per riduce u risicu di lascià marchi visibili. Cunsiderate l'usu di parentesi cù bordi lisci è arrotondati è una superficia minima per fà u cuntattu cù a parte.
3. Resistenza à u calore:L'anodisation implique des températures élevées, donc le support de suspension doit pouvoir résister à la chaleur sans se déformer ni se déformer.
Minimizà i punti di sospensione:
Per minimizzà l'occurrence di spots appiccicati nantu à parti d'aluminiu anodizatu, ponu esse aduprate e seguenti tecniche:
1. Strategic Placement: Pigliate cù cura i brackets di sospensjoni nantu à a parte per assicurà chì qualsiasi marca prodotta sò in spazii inconspicuous o ponu esse facilmente ammucciati durante l'assemblea o i prucessi di finitura. È ancu bisognu à esse attentu quandu pigliate e parti da i parentesi per prutege a superficia di e parti.
2. Masking: Aduprate tecniche di maschere per copre o prutegge e superfici critiche o spazii induve ponu accade punti di pende. Questu pò implicà l'usu di nastri, tappi o rivestimenti speciali per prutege spazii specifichi da u cuntattu cù u supportu di sospensione.
3. Preparazione di a Superficia: Prima di l'anodizazione, cunsiderà applicà un trattamentu di a superficia o un trattamentu di superficia per aiutà à ammuccià o mischjà qualsiasi punti di colpu rimanenti in l'aspettu generale di a parte.
Assicurà una finitura anodizzata perfetta:
Dopu l'anodizazione, a parte deve esse inspeccionata per qualsiasi punti di sospensione rimanenti è l'azzione currettiva pigliata cum'è necessariu. Questu pò implicà tecniche post-processing, cum'è ligera ligera, lucidatura o modificazioni di anodizazione lucali per eliminà o minimizzà a visibilità di qualsiasi imperfezioni.
In sintesi, ottene una finitura anodizzata senza saldatura nantu à e parti d'aluminiu cù parentesi fissi richiede una attenta considerazione di a selezzione di supporti, u piazzamentu strategicu è l'ispezione post-anodizazione è i prucessi di rifinitura. Implementendu queste pratiche, i pruduttori ponu minimizzà a prisenza di punti di pendente è assicurà chì e parti anodizzate rispondenu à i più altu standard di qualità è esteticu.
Tempu di post: May-20-2024