E parte d'aluminiu anoologiahè un trattamentu di a superficia cumuna chì avvicina a so resistenza di a cornonione, durabile, è estetica.In a nostra foglia di folla è a pratica di a pruduzzione CNC, ci sò parechje parte d'aluminiu, deve esse andiziati, traminduiParti di foglia di aluminiuèParti machined di Aluminium CNC. E volte u cliente richiede i pezzi finiti perfetti senza difetti. Ùn ponu micca accettà i punti di cuntattu evviamente visibili induve senza un revestimentu anodizante.
Tuttavia, durante uAnodiu d'aluminiuprucessu, cuntattu punti o zoni induve a parte vene in u cuntattu direttu cù u parcorsu o un saccu ùn pò micca esse andificatu efficace per mancanza di l'accessu à a suluzione andiale. Questa limitazione scallate da a natura di u prucessu d'andozione è a necessità di cuntattu traduzzione micca inghjustu trà a suluzione è l'andodiu è consistente l'anodizante andizzatu.
Uprucessu anodizanteimplica immersione pezzi d'aluminiu in una suluzione elettrolitica è chì passava una corrente elettrica per via di a suluzione, creendu una capa di l'ossidio nantu à a superficia d'aluminiu. Questa capa di l'ossidu furnisce i benefici unichi dialuminiu anodizatu, cum'è a resistenza periculosa in corronizazione, auritadorazione mejoratu, è a capacità di accettà u colorazione di tile.
Eppuru, quandu i parti sò andificati utilizendu un parente appiccicatu, i punti di cuntattu induve a parte vene in cuntattu direttu cù a solazione di l'andazzante. Dunque, questi punti di cuntattu ùn sottumettenu u stessu prucessu d'Anodizanti cum'ellu u restu di a parte, chì resultendu in pena spots o marche dopu l'anodizazione.
Per risolve stu prublema è minimizza a visibbiazione di i punti di a sospensione, cunsidenzazzioni curretti deve esse datu à u cuncepimentu è u piazzinu di e parassine di sospensione cume l'anoxante finreChjaveva parentesi di sospensione cù a superficia minima è u piazzamentu strategicu pò aiutà à riduce l'impattu di i punti di cuntattu nantu à l'apparenza finale di a parte andio. Inoltre, prucessi post-andivisazione cum'è lucidatura di sabbia, lucidosi, o unghie anodizanti ponu esse usati per riduce a visibilità di punti di superficie appiccicante.
A raghjoni perchè i punti di cuntattu ùn ponu micca esse andificati durante u prucessu d'anodizante aluminivu hè dovutu à l'obstrumentu fisicu causatu da u brassu appiccicatu o di u parcu. Implementendu di cuncepimentu pensativu è di finisce e prenime ponu minimisà l'impattu di i punti di cuntattu nantu à a qualità generale è l'apparenza di l'anodiu
U scopu di stu articulu hè di spiegà a selezzione di parentesi di sospensioni andificate, strategie per minimizzazioni appiccicati punti, è e tecniche per assicurà una superficie anodizata perfetta.
Sceglite u bracket di sospensione ghjusta:
Quandu sceglite una bracciale di sospensione anodizata, hè impurtante di cunsiderà i seguenti fattori:
1. Compatibilità materiale: Assicuratevi chì a bracciale di sospensione hè fatta da un materiale chì hè cumpatibile cù u prucessu d'anodizante, cum'è u titaniu o l'aluminiu. Questu impedisce qualsiasi reazzioni avversi chì puderanu affettà a qualità di a superficia anodizata.
2. Disegnu è Geometria:U disignu di a bracciale di sospensione hè sceltu per minimizà i punti di cuntattu cù a parte per riduce u risicu di lascià i marchi visibili. Pensate à aduprà parentesi cù bordi lisci è arrotondati è una superficia minima per fà cuntattu cù a parte.
3. Resistenza di calore:Anodizante implica l'alta temperature, cusì a bracciale di sospensione deve esse capace di riscaldà u calore senza sparta o deformazione.
Minimizà i punti di appiccicazione:
Per minimisà l'occurrence di i punti appiccicati nantu à e parte d'aluminiu anodizate, e seguenti tecniche ponu esse usate:
1. U piazzamentu strategicu: Purtate bè i parenti di sospensione per assicurà chì qualsiasi marche produzianu sò in spazii inconsciosi o ponu esse facilmente ammucciati durante i prucessi à l'assemblea sussegwenti. È ancu bisognu à esse attentu quandu pigliate e parti da i parenti per prutegge a superficia di e parti.
2. Masking: Utilizate e tecniche di maschere per copre o prutegge e superfici critiche o i lochi induve ponu accade. Questu pò participà à aduprà i tappi speciali, plugs o corretti per prutegge i zoni specifichi da u cuntattu cù a bracciale di sospensione.
3. A superficia di a superficia: Prima di l'anodizante, cunsidereghja chì l'applicazione di un trattamentu di superficie o di a superficia sia di ammuccià ogni puntu di appiccicazione di u restu di a parte generale.
Assicurà un finale anodizatu perfettu:
Dopu anodizante, a parte deve esse inspeccionata per qualsiasi punti di sospensione restante è azzione currettiva pigliata cum'è necessariu. Questu pò implicà tecniche post-trasfurmazione cum'è lucidatura di sabbia, lucidatura o andificazioni andificazioni lucali per eliminà o minimizà a visibilità di qualsiasi imperfezioni.
In riassuntu, rializendu un finitu d'anodizatu senza semente cù parenti d'aluminiu precisa una selezzione curretta di selezzione di brilletera, u piazzamentu strategicu è di l'andializazione Implementendu queste pratiche, i fabricatori ponu minimizzà a presenza di punti apposicanti è assicuratevi di e parti andificate micca à l'alleganu.
Tempu post: Maghju-20-2024