lQLPJxbXbUXXyc7NAUvNB4CwHjeOvqoGZysDYgWKekAdAA_1920_331

Storia di Sammy è e so 7 Fabbriche

Storia di Sammy è e so 7 fabbriche

Tu so hè assailonga storia.Ma mentre leghjite a storia cun cura, sapeteperchè tanti clienti ci sceglienu, perchè pudete fidàHY Metalli. 

Perchè anu una lotta prufonda, dedizione è spiritu di rispunsabilità, stu spiritu hè stata ereditata cum'è una cultura corporativa, affettendu profondamente ogni impiigatu. 

Sammy Xue, ufundatoreèCEOdiHY Metalligruppu, hè natu in un picculu paesi di u Nordu di a Cina in u 1985, hè u sicondu figliolu di i zitelli 5 in a famiglia povera.

Sammyhè sempre stata intelligente è travagliendu duramente.Dopu avè graduatu u liceu in u 2003, hà rinunziatu à a so chance d'andà à l'università per i so fratelli minori è si n'andò à travaglià in u sudu di a Cina.Era a prima volta ch'ellu sapia ch'ellu avia da pigliàrrispunsabilitàà a so famiglia. 

Hà travagliatu in una fabbrica di metallo è plastica chì hè stata fundata da un omu di Taiwan, Mr.Yong, chì era chjamatu capu, mentore è amicu da Sammy.

À quellu tempu, ancu s'ellu era pagatu assai pocu, Sammy s'hè vuluntariu à impegnà diversi impieghi per amparà diverse cumpetenze, cumprese e cumpetenze di operazione di macchine di taglio laser, macchine curvatrici di metalli, macchine stampatrici è punzonatrici NCT, è ancu cumu fà utensili. , cumu cuncepisce un arnesi per una parte stampata.

Quandu tutti i travagliadori sò tornati da u travagliu à u riposu, hà travagliatu duru per amparà a cunniscenza di l'informatica finu à a notte assai tardi.Perchè solu allora, averia u tempu è l'uppurtunità di utilizà l'urdinatore.

Diu aiuta quelli chì aiutanu sè stessu.Prestu, Sammy divintò un ingegnere di lamiera prufessiunale in a fabbrica, pò risolve ogni tipu di prublemi da u disignu à a fabricazione.

In u 2010, a fabbrica chì hà travagliatu cuminciò à calà, è tutta l'industria hà cuminciatu à rimpiazzà.I grandi fabbriche di lamiera cuminciaru à chjude, è e novi fabbriche di lamiera à piccula scala cuminciaru à emerge è avè più vantaghji.L'industria di a lamiera è a machina in Cina hà cuminciatu à cambià.I servizii di picculi batch persunalizati sò diventati più è più populari.

Cumu l'anu dettu à u principiu, Sammy hè sempre stata intelligente è travagliendu duramente, hà vistu l'opportunità di u mercatu di fabricazione di lamiere è hà parlatu l'idea cù u so Boss Mr.Yong.Yong era vechju è ùn vulia più luttà cusì dura, ma hà incuraghjitu Sammy à fà tuttu ciò chì vulia. 

A fine di u 2010, Sammy hà iniziatu a so propria attività cù u so fratellu Robin, solu in una stanza di affittu strettu cù solu 2 computer è una vechja moto.Era personalmente rispunsevuli di i disegni è di diversi prublemi in a produzzione di fabricazione.

Hà guidatu a so moto da è da a fabbrica è i so clienti, pioggia o sole, solu pruvatu à assicurà chì ogni pruduttu di u cliente hè dedicatu à esse perfettu.Sapia chjaramente ch'ellu avia da piglià a rispunsabilità à i so clienti.

Prestu, u so spiritu di travagliu duru è i prudutti perfetti sò stati ricunnisciuti da più è più clienti in l'industria di parti di metalli è plastica persunalizati.

È in 2011 hà u soPrimufabbrica di prototipi di lamiera -HuaYu Hardware Co., Ltd. Copre una superficie di 3.000 metri quadrati, cù più di 50 setti macchine di lamiera è 40 travagliadori qualificati..

sciacca (5)

Un ghjornu, un cliente regulare di Yong hè ghjuntu à Sammy cun un grande ordine, Ma fù ricusatu da Sammy immediatamente.Sammy hà dettu à u cliente, ùn riceverà mai ordini da i clienti di Yong, salvu chì Yong hà sappiutu è accunsenu faccia à faccia.Yong hè più cà u so vechju capu.Ùn serà mai u cuncurrente di Yong.

Stu tipu dipreziosa gratitudine è principiu in u campu di l'affari hè raru preziosu.

Se vulete esse fiduciale, avete da esse una persona di fiducia.Sammy hè veramente. 

Ci era troppu storii nantu à quantu Sammy hà travagliatu per a fiducia di u cliente.

Eccu unu: Sammy è i travagliadori anu travagliatu per un ordine urgente di foglia di metallo per 3 ghjorni senza dorme quasi, hè troppu dorme per apre l'ochji quandu hà guidatu pezzi à u cliente in a notte prufonda, dopu a so vittura s'hè lampatu in un arbre. vicinu à u curb tandu si svegliò.È a prima cosa ch'ellu hà preoccupatu ùn hè nè a so sicurità nè a so vittura, ma ciò chì passa nantu à e parti è cumu mandà i pezzi di lamiera à u cliente cum'è prumessu.Chjamò à Robin per mandà parti prima è chjamò u polizia di trafficu dopu.A fine hè chì u cliente hà ricevutu parti puntuale è Sammy hà pagatu l'arburu municipale per u so salariu di dui mesi.

S'appoghjanu nantu à una reputazione è una qualità eccellenti, HuaYu hè diventatu un fabricatore leader di l'industria di prototipi di lamiera in GuangDong, ùn anu ancu avutu alcun venditore.Ci hè ancu un dettu:Prototipu di foglia, deve esseHY.

Sempre più ordini, più è più clienti, Sammy hà capitu chì a fabbrica avia da espansione.

In 2016, u2uhè stata fundata una fabbrica di lamiera è stampata -HuangYu Precision Metal Products Co., Ltd.Si copre una superficie di 8.000 metri quatratu, cù più di 100 setti lamiera è stamping machines è 60 impiegati qualificati.

sciacca (6)

In 2017,Sammy stallà uprimustranierisquadra cummerciale cummercialeper espansione umercatu internaziunale.

HYMetallisquadra sòricunnisciutu da più è più clienti d'oltremare cù u risposta rapida per quotazione,prezzu cumpetitivu,parti di alta qualità, tempu di consegna veloceè uprufessiunale èrispunsevuli serviziu post-vendita.I clienti ancu ponu sentu chjaramente chì i venditori diHYMetallitravaglià assai più duru è più affidabile chè altre cumpagnie.

In2018, u3uuna fabbrica specializata in a lavorazione CNC hè stata aperta per risponde à i bisogni di serviziu unicu di i clienti per i pezzi di lamiera è e pezzi CNC..HuaYi CNC Machining Co., Ltdcopre una superficie di 4.000 metri quadrati, cù più di 80 set di fresatrici CNC è torni CNC è 40 impiegati qualificati.

sdyrt (2)

In 2019, Sammy hà stallatu u2ª squadra di vendita d'oltremareper serve diverse fabbrica.

Doppiu impattu da a guerra cummerciale è COVID-19, U vechju capu -A fabbrica di Yong hà affruntatu a chjusa in 2020. Era troppu vechju per gestisce a fabbrica è vulia chì Sammy l'aiuti.

Cum'è tutti sapemu, ciò chì u COVID-19 significa per a Cina è per l'affari cummerciale da 2020 à 2022.

In u 2020, Sammy hà compru a fabbrica di Yong cun un bonu prezzu per Yong, ancu ellu ùn era micca sicuru di ciò chì succede à u mercatu futuru, ma era sicuru ch'ellu era più ghjovanu è più forte di Yong in quellu mumentu, pò è deve aiutà. cum'è Yong l'hà aiutatu prima.Sapia chì avia da piglià a rispunsabilità à u so vechju patronu, mentore è amicu.

Tcappellu cum'è4ufondata fabbrica -XingHua Metal and Plastic Co., Ltd, copre una superficie di 3.000 metri quatratu, cù più di 30 setti di fabbricazione di lamiera è punzonatrici è 30 impiegati qualificati.

sdyrt (3)

Comu risulta, u travagliu duru sempre paga.Covid-19 ùn hà micca affettatu troppu HY Metals, avemu ancu diventatu sempre più occupati.

Allora in u 2021, Sammy hà trovu5u fabbrica chì hè focu annantu à a machinazione di precisione-ZhenZhong Precision Machining Co., Ltd,lu copre una superficie di 2.000 metri quadrati, cù più di 70 set di fresatrici CNC è torni CNC è 30 impiegati qualificati.

sdyrt (4)

In u 2022, Sammy hà compru altre 2 fabbriche da amichi cù quasi a stessa storia cù Yong.

Hè a nostra fabbrica di lamiera n ° 6HaoHai è N ° 7 usina di tornu di precisione CNCJinJing.

sdyrt (1)

Puderete avè una quistione, perchè HY Metals mantene tante fabbriche chjuche è mediu, ma micca mette inseme per esse un grande?

A fabbrica differente pussede un sfondate speciale è a squadra originale, per mantene i membri di a squadra core, mantenemu a fabbrica cum'è era.Ma ogni fabbrica serà ancu cuntrullata da un sistema è principiu simili.

In questu modu, i vantaghji di ogni fabbrica ponu esse maximizati, è e risorse ponu esse sparte è trà 7 fabbriche per ottene una gestione intensiva.

A persunalizazione è u picculu voluminu bassu sò stati a tendenza attuale di u mercatu.Per trattà cù u voluminu bassu ma diverse parti persunalizate, duvemu esse flessibilità per ottene una azione rapida per ogni tipu di esigenza di u cliente.

4piante di lamiera è3 impianti di lavorazione CNCfà HY Metallimicca soluavè l'eccellente capacità,ma dinùa flessibilità, è a capacità di resistenza à u risicu.Questu hè unu di i vantaghji impurtanti.

Da u 2003 à u 2023, Sammy hè statutravagliendu in a fabbricazione di metalli è in l'industria di a machina da 20 anni, è hàaccumulate un gran numaru di boni risorse per tutta a catena di supply supply di l'industriada materie prime à finiture di trattamentu di superficia è alcuni boni partenarii.

Hè un altru mutivu perchèpudemu furnisce un serviziu one-stop cun alta qualità è alta efficienzain parti di metallu è plastica persunalizati.

Avà Sammy cuntinueghja à travaglià dura è HY Metals cuntinua a crescita rapida.A storia ùn finisce micca, spergu chì sarete un membru di a storia futura!

BAccantu à u principiu di a storia, l'altri 4 figlioli di a famiglia sò diventati boni amministratori è sò stati membri impurtanti diHYMetalliè a lotta inseme cunSammy.

Letcustumii vostri pezzi di metallu è plastica, andemucustumia nostra storia futura!

Acumpagnia cunamore,gentilezza,travagliu duruèrispunsabilitàùn ti lasciarà mai. 

www.hymetalluprudutti.com

inquiry@hymetalproducts.com

Tel: +86 15815874097 Susan

Wechat:na09260838

Whatsapp: +86 15815874097