lQLPJxbXbUXXyc7NAUvNB4CwHjeOvqoGZysDYgWKekAdAA_1920_331

nutizie

Applicazione di parti di Precision Sheet Metal

Comu tutti sapemu, a fabricazione di lamiera hè l'industria basica di a fabricazione muderna, chì implica tutte e fasi di a produzzione industriale, cum'è u disignu di l'industria, a ricerca è u sviluppu di i prudutti, a prova di prototipi, a pruduzzione di prova di u mercatu è a produzzione di massa.

Parechje industrie cum'è l'industria automobilistica, l'industria aerospaziale, l'industria di l'equipaggiu medicale, l'industria di l'illuminazione, l'industria di i mobili, l'industria elettronica, l'industria di l'automatizazione è l'industria di a robotica, tutti necessitanu parti di lamiera standard o non standard. Da un picculu clip internu à un supportu internu dopu à a cunchiglia esterna o tuttu u casu, pò esse fattu da u prucessu di lamiera.

Producemu accessori per l'illuminazione, pezzi d'auto, accessori per mobili, parti di dispositivi medichi, custodie per l'elettronica cum'è parti di busbar, pannelli LCD / TV è supporti di montaggio cum'è necessariu.

wisjd

HY Metals pò pruduce Pezzi Sheet Metal quant'è 3mm è grande quant'è 3000mm per una larga gamma di industria.

Pudemu furnisce ancu taglio laser, piegatura, formatura, rivettatura è rivestimentu di superficia, serviziu one-stop di alta qualità per parti di lamiera persunalizata secondu i disegni di disignu.

Furnemu ancu u disignu di l'attrezzi di stampa di lamiera è stampa per a produzzione di massa.

Processi di fabricazione di lamiera: taglio, curvatura o formatura, tapping o rivettatura, saldatura e assemblaggio.Curvatura o Formazione

A curvatura di lamiera hè u prucessu più impurtante in a fabricazione di lamiere.Hè un prucessu di cambià l'angulu materiale in una forma di V o U, o altri anguli o forme.

U prucessu di curvatura face chì i pezzi piani sò una parte formata cù anguli, radius, flange.

Di solitu, a piegatura di lamiera include 2 metudi: Piegatura per stampi di utensili è Piegatura per piegatrice.

Saldatura è Assemblage di Lamiera Customizata

L'assemblea di lamiera hè u prucessu dopu à u tagliu è a curvatura, à volte hè dopu à u prucessu di rivestimentu.Assemblamu di solitu i pezzi rivettendu, saldando, pressendu fit è tapping per avvità.

L'infurmazione pertinente pò esse vista


Tempu di post: Jul-04-2022