lQLPJxbXbUXXyc7NAUvNB4CwHjeOvqoGZysDYgWKekAdAA_1920_331

nutizie

HY Metals vi augura un bon Natale è un bon annu novu!

Per u Natale è l'annu novu in u 2024, HY Metals hà preparatu un rigalu speciale per i so clienti stimati per sparghje a gioia di e vacanze.A nostra sucietà hè cunnisciuta per a so cumpetenza in a fabricazione di prototipi è a produzzione di pezzi di metalli è plastica persunalizati.

Per celebrà l'occasione, HY Metals hà creatu un supportu telefuninu unicu in aluminiu fattu cù una cumminazione di tecniche di taglio di lamiera, piegatura è fresatura CNC.I brackets sò poi assemblati in modu prufessiunale, sabbiati è anodizzati in chjaru o neru, risultatu in un design elegante è mudernu.Ciò chì distingue stu rigalu hè u toccu persunalizatu - ogni titulare hè incisu à laser cù u nome di u destinatariu, facendu un rigalu unicu è pensativu.

Supportu per u telefunu HY Metals

In più di stu rigalu speciale, HY Metals hà ancu creatu un cortu filmu per commemorate e vacanze chì venenu.U video illustra u cumplessu prucessu di fabricazione di un supportu di telefuninu d'aluminiu è mostra 2 di 4 di e nostre fabbriche di lamiera è 1 di 4 di i nostri negozi CNC.I visitori anu ancu l'uppurtunità di scuntrà alcuni membri di a squadra di vendita, cimentendu ancu e forte cunnessione persunale cù i clienti chì HY Metals valori.

Cum'è una sucietà impegnata à furnisce i migliori prudutti è servizii di a classe, HY Metals riafferma u so impegnu à l'eccellenza.Esprimemu a nostra sincera gratitudine à i nostri clienti per u so sustegnu è a fiducia è impegnemu à cuntinuà à perseguite l'eccellenza in tutti l'aspettu di l'operazioni cummerciale.

A squadra di HY Metals vuleria estenderà i nostri più sinceri auguri à tutti: Bon Natale è Felice annu novu.

À l'avvicinamentu di a stagione di vacanze, simu entusiasti di sparte i nostri rigali speciali cù i nostri clienti per sprime a nostra gratitudine è simbulizeghja i partenarii forti chì avemu custruitu annantu à l'anni.

Per HY Metal, u festival ùn hè micca solu un tempu di dedicazione, ma ancu un tempu di riflessione.Fighjemu in daretu à u nostru viaghju cun gratitùdine è fighjemu u futuru cun ottimisimu.Cù una dedicazione invariabile à a qualità è a satisfaczione di i clienti, credemu chì l'annu à vene purterà ancu più successu è crescita à a nostra cumpagnia è à i nostri clienti.

Cum'è un novu annu si avvicina, HY Metals resta impegnatu à i nostri valori core di prufessiunali, rapidi è di qualità rispunsevuli.Aspittemu di cuntinuà à serve à i nostri clienti cù u listessu livellu di prufessiunalità è travagliu chì hè diventatu sinonimu di a marca HY Metals.


Tempu di Postu: Dec-18-2023