lQLPJxbXbUXXyc7NAUvNB4CwHjeOvqoGZysDYgWKekAdAA_1920_331

nutizie

Controlu di qualità per i prototipi

nutizie (4)

Politica di qualità: a qualità hè a più alta

Chì ghjè a vostra preoccupazione principale quandu persunalizate alcune parti prototipi?

Qualità, tempu di consegna, prezzu, cumu vulete sorte questi trè elementi chjave?

Calchì volta, u cliente piglia u prezzu cum'è u primu, à volte seria leadtime, à volte seria qualità.

In u nostru sistema, a qualità hè sempre u PRIMU.

Pudete aspittà una qualità megliu da HY Metals cà l'altri fornituri sottu a cundizione di u stessu prezzu è u stessu tempu di consegna.

1.Rivedi i disegni per determinà a produttività

Cum'è un fabricatore di pezzi persunalizati, generalmente facemu pezzi secondu i vostri disegni di cuncepimentu è i vostri bisogni specifichi.

ISe ùn pudemu micca scuntrà alcuna tolleranza o esigenza nantu à u disegnu, l'indicheremu quandu citemu per voi è vi facemu sapè perchè è cumu rende più fabricabile.

Hè un primu passu per cuntrullà a qualità, invece di fà è mandà un pruduttu substandard.

2.Controlu di qualità secondu u sistema ISO9001

Dopu, ci hè u prucessu di cuntrollu di qualità di rutina: IQC-FAI-IPQC-OQC.

Avemu ogni tipu d'equipaggiu d'ispezione è 15 ispettori di qualità chì sò rispunsevuli di l'ispezione di u materiale in entrata, l'ispezione di u prucessu di l'ispezione di u cuntrollu di qualità in uscita.

E, sicuru, Ogni impiigatu hè a prima persona rispunsevule di qualità per u so propiu prucessu. Questu hè abbastanza impurtante, perchè duvemu esse chjaru chì a bona qualità hè da u prucessu di fabricazione, micca da l'ispezione.

nutizie (1)
nutizie (2)

Avemu stabilitu un sistema di gestione di qualità secondu ISO9001: 2015 è assicurà chì tuttu u prucessu di u pruduttu hè cuntrullatu è tracciabile.

U tassu di qualità di i prudutti finiti hà righjuntu più di 98%, forse ùn hè micca eccellenti per a linea di produzzione di massa, ma per i prughjetti di prototipu, in vista di una varietà ma pocu voluminu, questu hè un tassu veramente bonu.

3. Imballaggio di sicurezza per assicurà chì avete pezzi perfetti

Sè vo avete assai spirienza internaziunale sourcing, vi certamenti scontru assai spirienza di dannu di pacchettu spiacevoli.Saria una disgrazia chì i prudutti duru-processati sò stati danati per via di u trasportu.

Allora attachemu una grande impurtanza à a safety.Clean sacchetti di plastica, forti scatuli di cartone doppiu, casse di legnu, pruveremu u nostru megliu per prutege e vostre parti quandu spedite.

nutizie (3)

Tempu di post: 27-mar-2023