lQLPJxbXbUXXyc7NAUvNB4CwHjeOvqoGZysDYgWKekAdAA_1920_331

nutizie

I vantaghji di l'usu di una fresatrice-tornatura combinata nantu à a macchina à 5 assi

I vantaghji di l'usu di una fresatrice-tornatura combinata nantu à a macchina à 5 assi

 

Questi anni,fresatrici e tornitrici combinateDiventa di più in più pupulare, Sti machini hannu tanti vantaghji nantu à machini tradiziunali 5-assi.

Eccu alcuni di i vantaghji di l'usu di una macchina utensile combinata di fresatura-tornitura in a nostra operazione di fabricazione.

 Prima, definiscemu ciò chì amulinu-turn machine toolhè.Stu tipu di macchina combina duie operazioni basiche: fresatura è tornitura.

A fresatura hè u prucessu di caccià u materiale da una pezza cù arnesi rotanti.

Turning hè u prucessu di rotazione di una pezza di travagliu è taglià u materiale cù un strumentu stazionariu.,Pudete eseguisce e duie operazioni cù una macchina di mulinu à u stessu tempu, aumentendu l'efficienza è risparmià tempu.

Macchina combinata Mill-turn

 1.One di i vantaghji principali di machini mill-turn più di machini 5-assi hè a so flessibilità.

Cù una macchina di mulinu, pudete fà parechje operazioni à u stessu tempu.

Per esempiu, pudete aduprà l'uttellu di fresatura per creà un groove in una parte mentre utilizate l'utillita di tornu per creà un cilindru.Questu significa chì pudete compie parti più cumplesse in menu passi, risparmiendu tempu è aumentendu l'efficienza.

 2.Another vantaghju di machini mill-turn hè a precisione chì offre.

Cù a capacità di fà più operazioni simultaneamente, pudete ottene una precisione è precisione maiò in i vostri pezzi.Inoltre, una gamma più larga di operazioni pò esse realizatu cù parechje arnesi è assi, migliurà ancu a precisione di a parte.

 3.Iin più di flessibilità è precisione,macchine mill-turn offre una gamma più larga di capacità chè macchine 5-assi.

Cù a capacità di fà operazioni di fresatura è di tornu, pudete creà più facilmente parti più cumplesse.Questu hè soprattuttu veru quandu si tratta di parti cù forme o caratteristiche cumplessi.

 4.Another benefiziu di usu di una machina mul-turn hè a facilità di usu.

Macchine à 5 assi necessitanu un altu gradu di cumpetenza per uperà, e macchine di mulinu-turnu ponu esse operate da una gamma più larga di persunale.Questu aiuta à riduce i costi di furmazione è aumenta a produtividade.

 I vantaghji di l'usu di una macchina utensile per u mulino: a flessibilità, a precisione è a gamma di caratteristiche chì queste macchine offrenu facenu una scelta eccellente per operazioni di fabricazione di tutte e dimensioni.

 HY Metalliavè più di 100 setti di l'equipaggiu di machining cumpresi 15 set 5-axis è 10 setti mill-turn machines.Scegliemu e macchine ghjuste per i vostri pezzi secondu u disignu è u requisitu per assicurà chì ogni parte hè fatta accuratamente.


Postu tempu: Apr-07-2023