L'industria di a lamiera s'hè sviluppata relativamente tardi in Cina, à partesi da l'anni 1990.
Ma u ritmu di crescita hè assai veloce cù una alta qualità in l'ultimi 30 anni.
À l'iniziu, alcune cumpagnie finanziate da Taiwan è giapponesi anu investitu in a custruzzione di fabbriche di lamiera per prufittà di a manodopera à bon pattu di a Cina.
À quellu tempu, l'urdinatori eranu rapidamente populari in u mondu sanu, è u mercatu di i chassis di l'urdinatori è di e parti di lamiera relative à l'urdinatori era scarsu. Ciò hà generatu assai grandi fabbriche di lamiera.

Dopu à u 2010, cù a saturazione di u mercatu, a dumanda di case per computer hà cuminciatu à diminuisce, l'industria di lamiera cinese hà cuminciatu à riorganizassi, alcune grande fabbriche anu chjusu, è alcune piccule è medie fabbriche specializate è raffinate anu cuminciatu à cumparisce.
L'industria di a lamiera di a Cina hè principalmente cuncintrata in e regioni di u Delta di u Fiume Pearl (rappresentante da Shanghai è e cità circustanti) è di u Delta di u Fiume Yangtze (hè rapprisentata da Shenzhen, Dongguan è e cità circustanti).
HY Metals hè stata fundata in quellu mumentu, 2010, situata in DongGuan. Ci simu cuncentrati nantu à prototipi di lamiera persunalizata d'alta precisione è pruduzzione di bassu vulume per diverse industrie.
HY Metals hà attrattu più di 150 prufessiunali è tecnichi è ingegneri cù più di 10 anni di sperienza in l'industria di a lamiera.
A squadra tecnica è a squadra d'ingegneria di HY Metals furniscenu un forte sustegnu per u serviziu clienti. Pudemu furnisce suggerimenti prufessiunali per una fase di cuncepimentu adatta à a fabricazione è risparmià i vostri costi.
A squadra HY Metals hè ancu brava à risolve diversi prublemi in u prucessu di pruduzzione attuale per assicurà chì i prudutti finali rispondenu à tutte e vostre funzioni di cuncepimentu.
Cù u bon prezzu, l'alta qualità, u periodu di consegna veloce, HY Metals sò stati rapidamente ricunnisciuti da i mercati europei è americani, in particulare da l'industria di prototipi rapidi.

Affettatu da u COVID-19, u costu di l'esportazione di a Cina hè aumentatu assai in questi dui anni, i clienti europei è americani in certi settori cercanu novi paesi di catena di furnimentu, cum'è l'India, u Vietnam. Ma l'industria di a lamiera in Cina mantene sempre una crescita stabile, perchè l'industria di a lamiera si basa prufundamente nantu à a tecnulugia è l'esperienza, u novu paese di mercatu hè difficiule di stabilisce un sistema di catena di furnimentu maturu à cortu termine.
Affruntendu e diverse sfide, HY Metals tene sempre in mente duie cose: qualità è tempu di consegna.
Durante u 2019-2022, avemu allargatu a fabbrica, aghjustatu novi equipaghji è reclutatu più impiegati per assicurà chì tutti l'ordini possinu esse finiti in tempu cù a massima qualità.
Finu à u 31 di maghju di u 2022, HY Metals hà 4 fabbriche di lamiera, 2 centri di machinazione CNC in piena funzione.

Data di publicazione: 22 di marzu di u 2023