lQLPJxbXbUXXyc7NAUvNB4CwHjeOvqoGZysDYgWKekAdAA_1920_331

nutizie

U sviluppu di Sheet Metal Fabrication in Cina

L'industria di Sheet Metal hà sviluppatu relativamente tardi in Cina, inizialmente in l'anni 1990.

Ma u ritmu di crescita hè assai veloce cù alta qualità in l'ultimi 30 anni.

À l'iniziu, alcune cumpagnie finanziate da Taiwan è giapponesi anu investitu in a custruzzione di fabbriche di lamiera per prufittà di u travagliu economicu di a Cina.

À quellu tempu, l'urdinatori eranu rapidamente populari in u mondu sanu, è u mercatu di u chassis di l'urdinatore è di e parti in lamiera di l'urdinatore eranu in cortu supply.Which spawned a lot of large sheet metal fabrics.

sds (1)

Dopu à u 2010, cum'è u mercatu diventa saturatu, a dumanda di casi di computer hà cuminciatu à calà, l'industria di a lamiera di a Cina hà cuminciatu à rimpiazzà, alcune grandi fabbriche anu chjusu, alcune fabbriche specializate è raffinate di picculi è medie dimensioni cuminciaru à apparire.

L'industria di a lamiera di a Cina hè principalmente cuncentrata in u Delta di u Fiume Perla (Rappresentante di Shanghai è e so cità circundante) è e regioni di u Delta di u Fiume Yangtze (Hè rapprisintatu da Shenzhen, Dongguan è e so cità circundante).

HY Metals hè stata fundata in quellu mumentu, 2010, situatu in DongGuan. Avemu focu annantu à i prototipi di lamiera persunalizati di alta precisione è a produzzione di pocu voluminu per diverse industrii.

HY Metals hà attrattu più di 150 persunali è ingegneri prufessiunali è tecnichi cù più di 10 anni di sperienza in l'industria di lamiera.

U squadra tecnicu di HY Metals è a squadra di ingegneria furnisce un forte supportu per u serviziu di u cliente. Pudemu furnisce suggerimenti prufessiunali per una tappa di cuncepimentu per adattà à a fabricazione è risparmià u vostru costu.

A squadra di HY Metals hè ancu bè à risolve diversi prublemi in u prucessu di produzzione attuale per assicurà chì i prudutti finali rispondenu à tutte e vostre funzioni di cuncepimentu.

Cù u bonu prezzu, alta qualità, periodu di consegna veloce, HY Metals sò stati ricunnisciuti rapidamente da i mercati europei è americani, in particulare da l'industria di prototipi rapidi.

sds (3)

Affettatu da u COVID-19, u costu di l'esportazione in Cina hè aumentatu assai in questi 2 anni, i clienti europei è americani in alcune industrie cercanu novi paesi di a catena di supply, cum'è l'India, u Vietnam.Ma l'industria di lamiera in Cina mantene sempre una crescita stabile, perchè l'industria di lamiera s'appoghja nantu à a tecnulugia è a sperienza prufonda, u novu paese di u mercatu hè difficiule di stabilisce un sistema di supply chain maturu in u cortu termini.

Di fronte à e diverse sfide, HY Metals tenite sempre 2 cose in mente: Qualità è Tempu di Piombu.

Durante u 2019-2022, avemu allargatu a pianta, aghjustatu novu equipaggiu, è reclutatu più impiegati per assicurà chì tutti l'ordini ponu esse finiti à tempu cù alta qualità.

Finu à u 31 di maghju di u 2022, HY Metals hà 4 fabbriche di lamiere, 2 centri di lavorazione CNC in piena funzione.

sds (2)

Tempu di post: 22-mar-2023